Według raportu Instyturu Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR sympatia Polaków do aut zasilanych gazem LPG stale rośnie. W 2019 roku zarejestrowano niemal 78 000 aut napędzanych propan-butan. Adekwatnie w tym samym roku zarejestrowano około 44 000 aut tzw. ekologicznych – czyli hybryd oraz aut elektrycznych.
Z czego wynika tak duża dysproporcja? Czynników może być wiele, z pewnością jednym z nich są ceny katalogowe aut „ekomobilnych”. Kolejnym aspektem zapewne będzie dostępność popularnego w naszym kraju LPG vs. słaba dostępność ładowarek do aut elektrycznych.
Hybrydy? To pośrednie rozwiązanie, które niektórym bardzo przypadło do gustu, a z tym jak wiadomo nie należy dyskutować – niemniej koszty paliwa w ruchu pozamiejskim są zbliżone z tym zasilanym samą benzyną.
Oczywiście każdy z nas znajdzie ZA i PRZECIW każdego rodzaju rozwiązaniom. Zachęcamy do dyskusji na ten temat.
Korzyści podatkowe w leasingu i wynajmie długoterminowym? Która z form finansowania będzie korzystniejsza pod względem fiskalnym? Na to pytanie próbuje...
Kia Ceed 1.5 T-GDI – spalanie Kia Ceed 1.5 T-GDI spalanie – to fraza dość często poszukiwana przez osoby zastanawiające...
Czy samochody dostawcze warto finansować wynajmem długoterminowym? A może lepiej skorzystać z tradycyjnego leasingu operacyjnego? W tym artykule dowiesz się,...
W tym artykule znajdziesz wszystkie niezbędne informacje dotyczące finansowania leasingiem dla osób fizycznych. Kto może starać się o finansowanie? Jakie...
Leasing bez BIK to coraz częściej szukana fraza w internecie. Czasami zdarza się, że przez drobny błąd klient zostaje wpisany...
WYNAJEM DŁUGOTERMINOWY CFM (ang. Car Fleet Managment) od wielu lat cieszy się sporą popularnością zarówno w Polsce, Europie jak i...
W tym artykule dowiesz się na czym polega leasing z wysokim wykupem i kiedy takie rozwiązanie ma sens. Dowiesz się...